PEC Zwolle - sc Heerenveen
07 mei, 14:30 uur
Koop nu kaarten »
Ga mee en moedig ons aan!
×

Feansjop

Afrekenen

Ticketing

Afrekenen

Kwaliteitsenquête Feanatics-leden

Het invullen van de vragenlijst duurt slechts 10 minuten. Je helpt ons hiermee om de kwaliteit van onze diensten te verhogen.

Na deze uitleg volgt eerst een aantal algemene vragen, daarna zijn er stellingen geformuleerd. Deze kan je beantwoorden aan de hand van de keuzelijst. Graag ontvangen wij een antwoord van jou voor het gewenste serviceniveau en of jij dit als belangrijk acht. Er is een keuzelijst met 5 opties, met een beoordeling van "goed" tot "onvoldoende".

Veel succes met het invullen van de enquête!

Naam
Geboortejaar *
Geslacht
 
REGISTRATIE/AANMELDING
Hoe ben je bij sc Heerenveen terecht gekomen?
 
Hoe heb je de registratie van het Feanatics-lidmaatschap ervaren?
 
Hoeveel jaar ben je al lid van de Kidsclub? *
 
Hoe vaak je bezoek je een thuiswedstrijd?
 
In welk vak zit je tijdens de wedstrijden?
 
Ben jezelf ook actief aan het sporten?
 
Zo ja, op welke dag sport je?
 
VRAGENLIJST
Legenda:
1 = onvoldoende | 2 = matig | 3 = neutraal | 4 = voldoende | 5 = goed
 
TASTBARE ZAKEN
Het stadion voldoet aan de modernste eisen.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
De flyers en magazines zien er leuk uit.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
De club heeft een up-to-date website.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
De website is overzichtelijk.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
Er is voldoende informatie te vinden op de website.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
De nieuwe app is een verbetering ten opzichte van de oude versie.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
De app biedt mij alle benodigde informatie.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
De Feansjop heeft voldoende producten beschikbaar ter verkoop.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
BETROUWBAARHEID
sc Heerenveen biedt mij de juiste informatie en geeft duidelijk advies.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
Als sc Heerenveen belooft iets te doen binnen een bepaalde tijd, wordt deze belofte ook nagekomen.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
Ik ben tevreden over de oplossingen die mij worden geboden, bij bijvoorbeeld klachten
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
Ik ontvang de juiste wedstrijdkaarten.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
De tijdsduur (1 week) tussen de aanvraag van het lidmaatschap en de ontvangst van het lidmaatschap is goed.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
Het is duidelijk bij welke partijen je korting kunt ontvangen als Feanatic.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
COMMUNICATIE
Ik word door de medewerkers precies geïnformeerd over het tijdstip waarop ik aanwezig moet zijn voor het dragen van de vlaggen tijdens de wedstrijd.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
Het personeel laat mij niet onnodig wachten.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
sc Heerenveen is telefonisch goed bereikbaar.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
ZEKERHEID
Het optreden van het personeel toont aan dat ik vertrouwen kan hebben in de diensten en/of producten van sc Heerenveen.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
Het personeel is voortdurend vriendelijk.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
GEVOEL
De tijden waarop sc Heerenveen bereikbaar is, zijn geschikt voor alle klanten.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
Het personeel houdt rekening met de wensen van de klant.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
De sfeeracties van NieuwNoord en de FeanFan brengen het clubgevoel goed over.
Huidige situatie *
Gewenst serviceniveau *
Belangrijkheid *
 
SOCIAL MEDIA EN DE WEBSITE
Via welke kanalen volg je sc Heerenveen?
 
Hoe frequent bezoek je de website van sc Heerenveen?
 
SUPPORTERSVERENIGINGEN
Ben je lid van een supportersvereniging?
 
Zo nee, wil je graag aansluiten bij de supportersverenigingen?
 
Indien nee, waarom wil je niet aansluiten bij een supportersvereniging?
 
ALGEMENE BEOORDELING
Hoe beoordeel je sc Heerenveen en de service in zijn geheel?
Vertel ons hier jouw beoordeling.
 
Welk cijfer geef jij sc Heerenveen? (10 en 9 is positief, 8, 7 en 6 is neutraal, 5, 4, 3, 2, 1 en 0 is negatief)
Cijfer
 
TER AFSLUITING
Zou je anderen adviseren om een Feanatics-lidmaatschap af te nemen?
 
Zou je anderen adviseren om een wedstrijd van sc Heerenveen bij te wonen?
 
Wanneer je 18 wordt, neem je dan een seizoenkaart?
 
Zo nee, wat kan sc Heerenveen veranderen zodat je wel een seizoenkaart bij ons afneemt?
 
Maak je veel gebruik van de kortingen die je als Feanatic-lid krijgt aangeboden?
 
Wij stellen jouw ideeën en mening zeer op prijs!
Ruimte voor verbeterpunten, opmerkingen en/of suggesties:
 
MAAK KANS OP EEN WEDSTRIJDSHIRT
Onder de inzendingen verloten wij een wedstrijdshirt! Wil je hier kans op maken, vul dan onderstaand jouw e-mailadres in.
 
E-mailadres
 
Je hebt niet alle verplichte velden ingevuld