Heracles Almelo - sc Heerenveen
01 april, 20:45 uur
Koop nu kaarten »
Ga mee en moedig ons aan!
×

Feansjop

Afrekenen

Ticketing

Afrekenen

Seizoen(club)kaart

Ik heb geen bericht ontvangen over de seizoenkaartverlenging. Wat nu?

Wij hebben iedere seizoenkaarthouder per e-mail of brief benaderd op het bij ons bekende adres. Wellicht is jouw (e-mail)adres gewijzigd?

Via jouw MijnHeerenveen-account kun je jouw seizoenkaart(en) verlengen of wijzigen. Je kunt dan gelijk jouw contactgegevens aanpassen.

Ik wil verplaatst worden. Hoe moet ik dat doen?

Als seizoenkaarthouder heb je een vaste plaats in het Abe Lenstra stadion.

Wil je met ingang van seizoen 2016-2017 naar een andere plaats verhuizen, dan kun je dit vanaf 1 mei doen via jouw MijnHeerenveen-account. Je kiest dan voor de actie 'Verplaatsen'. Indien gewenst, kun je ook samen met een of meerdere personen verplaatsen.

Van 1 tot en met 31 mei 2016 is dit kosteloos. Na deze datum bedragen de kosten voor het verwerken van een overname a 15,- (administratiekosten en nieuwe chipkaart).

Ik wil mijn seizoenkaart voor het nieuwe seizoen opzeggen. Hoe moet ik dat doen?

Wil je met ingang van seizoen 2016-2017 jouw seizoenkaart opzeggen, dan kun je dit vanaf 1 mei doen via jouw MijnHeerenveen-account. Je kiest dan voor de actie 'Opzeggen'.

Ik wil mijn seizoenkaart overzetten naar een andere tariefgroep. Kan dat?

sc Heerenveen hanteert voor specifieke leeftijdsgroepen (jeugd t/m 11 of 17 jaar en 65-plus) een lager tarief (peildatum: 1 juli).

Indien gewenst kun je gedurende het lopende seizoen jouw seizoenkaart altijd laten opwaarderen naar een hogere tariefgroep. Je kunt dit per e-mail () bij de afdeling Supporters Service aanvragen. Wij verzoeken je om jouw relatienummer (achterzijde seizoenkaart, beginnend met 7), adresgegevens, vak, rij en stoel duidelijk te vermelden.

Indien je met ingang van seizoen 2016-2017 gebruik wilt maken van een lagere tariefgroep (bijvoorbeeld van normaal naar 65-plus-tarief) kun je dit vanaf 1 mei via jouw MijnHeerenveen-account tot 1 juni zelf wijzigen op het moment dat je jouw seizoenkaart verlengt of wijzigt.

Per 1 juni 2016 is het niet meer mogelijk voor het seizoen 2016-2017 een verlaging van tariefgroep aan te vragen.

Wil je de seizoenkaart in verband met een tariefgroep-wijziging overzetten op naam van iemand anders? Dit kun je vanaf 1 mei via jouw MijnHeerenveen-account aangeven (optie 'Overdragen).

Ik wil mijn seizoenkaart aan een ander overdragen. Hoe doe ik dit?

Wil je met ingang van seizoen 2016-2017 een seizoenkaart overdragen, dan kun je dit vanaf 1 mei doen via jouw MijnHeerenveen-account. Je kiest dan voor de actie 'Overdragen'.

Van 1 tot en met 31 mei 2016 is dit kosteloos. Na deze datum bedragen de kosten voor het verwerken van een overname ? 15,- (administratiekosten en nieuwe chipkaart).

Na het betalen van mijn seizoenkaart(en) schrijft Buckaroo een bedrag van mijn rekening af. Klopt dat?

Buckaroo is onze financieel dienstverlener. Het klopt dat de betaling van jouw seizoenkaart(en) via hen gaat. 

Hoe lang is mijn seizoenkaart geldig?

Op de achterzijde van jouw seizoenkaart staat tot wanneer je deze kunt gebruiken.

De seizoenkaart wordt per seizoen, op basis van de betaling, opgewaardeerd. Je moet wel elk jaar aangeven of je jouw seizoenkaart wilt behouden, wijzigen of opzeggen.

Ik ben mijn seizoenkaart kwijt. Wat nu?

Stuur een e-mail naar met daarin jouw geboortedatum en adresgegevens. Weet je het relatienummer (achterzijde seizoenkaart, beginnend met 7), vak, rij en stoel weet, verzoeken wij je om deze ook te vermelden.

De kosten voor een nieuwe seizoenkaart bedragen € 15,- (administratiekosten en nieuwe chipkaart).

Ik ben verhinderd voor een wedstrijd. Wat kan ik doen?

Als seizoenkaarthouder kun je via Secondary Ticketing jouw seizoenkaart voor een bepaalde wedstrijd beschikbaar stellen zodat andere seizoen- en clubkaarthouders jouw plaats kunnen kopen.

Zodra jouw plaats is gekocht door een belangstellende zorgt sc Heerenveen ervoor dat de seizoenkaart voor de betreffende wedstrijd wordt geblokkeerd. Je hoeft de seizoenkaart dus niet fysiek af te geven.

Indien jouw plaats via Secondary Ticketing wordt verkocht, ontvang je een waardebon als vergoeding. Deze waardebon wordt toegestuurd en is te verzilveren in de Feansjop. Klik hier om naar Secondary Ticketing te gaan.

Mijn pas werkt niet op de wedstrijddag. Wat moet ik doen?

Wanneer jouw seizoenkaart niet werkt op de wedstrijddag kan dat verschillende oorzaken hebben. Controleer allereerst of je de nieuwe seizoenkaart hebt meegenomen. Met jouw oude seizoenkaart heb je namelijk geen toegang meer tot de wedstrijden.

Heb je wel de juiste seizoenkaart meegenomen? Ga dan naar de balie van Supporters Service (ingang B). Daar wordt uitgezocht waarom jouw seizoenkaart niet werkt. De balie van Supporters Service is 2 uur voorafgaand aan de wedstrijd geopend.

Ik maak gebruik van een korting op mijn seizoenkaart in verband met mijn leeftijd. Wanneer ik niet naar de wedstrijd kan, mag ik mijn seizoenkaart dan wel uitlenen?

sc Heerenveen hanteert voor specifieke leeftijdsgroepen (jeugd en 65+) een lager tarief (peildatum 1 juli). Wanneer je gebruik maakt van een van deze speciale tariefgroepen, kun je jouw seizoenkaart niet uitlenen aan iemand die in een hogere tariefgroep valt.

Wil je jouw seizoenkaart wel uitlenen? Vraag dan de afdeling Supporters Service, uiterlijk drie werkdagen voorafgaand aan de wedstrijd, jouw seizoenkaart om te zetten naar het volledige tarief. De kosten voor deze omzetting bedragen € 8,- per wedstrijd. Je kunt de Supporters Service per e-mail () of telefoon (0513 612 100) bereiken.

Ik heb een Junior Heroes- of Feanatics-clubkaart. Kan ik hier mee ook toegangskaarten kopen?

Ja, voor Feanatics- en Junior Heroes-clubkaarten gelden dezelfde rechten als voor een reguliere clubkaart.

Wat is het verschil tussen een seizoenkaart en een clubkaart?

Een seizoenkaart geeft toegang tot alle thuiswedstrijden van sc Heerenveen in de Eredivisie. Bij deze wedstrijden heb je een vaste stoel in het Abe Lenstra stadion.

Tevens kun je met de seizoenkaart een of meer toegangskaarten kopen voor thuiswedstrijden. Voor een uitwedstrijd kun je maximaal een toegangskaart kopen. Het aantal toegangskaarten dat je per wedstrijd kunt kopen, is te vinden in de verkoopinformatie.

Met een clubkaart kun je een of meer toegangskaarten kopen voor thuiswedstrijden. Voor een uitwedstrijd kun je maximaal een toegangskaart kopen. Het aantal toegangskaarten dat je per wedstrijd kunt kopen, is te vinden in de verkoopinformatie.

Klik hier om een seizoenkaart aan te vragen, klik hier om een clubkaart aan te vragen. Klik hier voor de actuele verkoopinformatie.

Ik wil een seizoenkaart bestellen. Hoe doe ik dit?

Een seizoenkaart geeft toegang tot alle thuiswedstrijden van sc Heerenveen in de Eredivisie. Bij deze wedstrijden heb je een vaste stoel in het Abe Lenstra stadion.

Tevens kun je met de seizoenkaart een of meer toegangskaarten kopen voor thuiswedstrijden. Voor een uitwedstrijd kun je maximaal ??n toegangskaart kopen. Het aantal toegangskaarten dat je per wedstrijd kunt kopen, is te vinden in de verkoopinformatie.

Klik hier om een seizoenkaart aan te vragen.

Heb ik een uitregistratie?

Als je jouw pasfoto bij het aanvraagformulier hebt ingeleverd en je bent akkoord gegaan met het 'Reglement uitwedstrijden sc Heerenveen' dan heb je een uitregistratie.

Je kunt dit controleren via een lijst (klik hier) met alle relatienummers die geregistreerd staan voor uitwedstrijden. Klik hier om jouw uitregistratie aan te vragen.

Ik heb een seizoen- of clubkaart en wil ook af en toe naar een uitwedstrijd. Hoe moet ik dat regelen?

Om een uitwedstrijd te kunnen bezoeken, moet je een uitregistratie aanvragen. Klik hier om een uitregistratie aan te vragen. Vervolgens koop je een toegangskaart via jouw MijnHeerenveen-account.

Tot wanneer kan ik mijn seizoenkaart wijzigen of overdragen aan een ander?

Tariefgroepwijzigingen en overnames doorgegeven vanaf 1 juni 2016 worden voor de start van seizoen 2016-2017 verwerkt. Indien de oude seizoenkaarthouder de seizoenkaart voor 2016-2017 al heeft betaald, moet je dit onderling verrekenen.

Van 1 t/m 31 mei verwerken wij een tariefgroepwijziging of overname kosteloos, na deze datum bedragen de kosten ? 15,- (administratiekosten en nieuwe chipkaart).

Een verlaging in tariefgroep is vanaf 1 juni 2016 niet meer mogelijk, ook niet als de seizoenkaart wordt overgenomen door iemand anders.

Alle veelgestelde vragen