Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je vragen over seizoenkaarten die regelmatig binnenkomen bij de afdeling Supporters Service. Staat jouw vraag er niet tussen of is het antwoord voor jou niet volledig genoeg, dan kun je altijd rechtstreeks contact opnemen met sc Heerenveen.

Met het aandragen van 'nieuwe fans' door de seizoenkaarthouders gaat sc Heerenveen – zodra het weer kan en mag – voor een vol en kolkend Abe Lenstra stadion. Samen de schouders eronder, nu de continuïteit van de club in coronatijd op het spel staat. De verstrekker van de kortingscode (de verlenger) en de nieuwe seizoenkaarthouder (degene die 50 procent korting krijgt) kunnen onderling iets afspreken, zodat beiden profiteren van de korting.

Je kunt direct een seizoenkaart bestellen en daarbij gebruik maken van een kortingscode die je hebt ontvangen van een seizoenkaartverlenger. Tot 1 augustus 2021 is het mogelijk een seizoenkaart te bestellen met een kortingscode. Vanaf die datum zijn de codes niet meer geldig.

Wanneer je in het bestelproces een keuze hebt gemaakt voor het type seizoenkaart en het aantal kun je bij de optie kortingscode jouw kortingscode invullen. Het bedrag wordt direct aangepast en je kunt verdergaan met invullen van je gegevens en de betaling.

Elke maandag worden de kortingscodes via de mail opgestuurd naar de supporters die in de week daarvoor hun seizoenkaart hebben verlengd. Heb jij je seizoenkaart verlengd, maar zitten de codes niet in de mailbox en ook niet tussen je spammail? Neem dan contact op met Supporters Service.

sc Heerenveen stuurt jou ruim voor de start van de competitie een afhaalbewijs waarmee je de consumptiebonnen kunt ophalen, voorafgaand aan de eerste twee competitiewedstrijden waar publiek bij aanwezig mag zijn. De bonnen kunnen rondom een wedstrijd ingeleverd worden bij Blaauw Evenementenservice en Beijk Catering en zijn geldig tot 1 oktober.