Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je vragen over seizoenkaarten die regelmatig binnenkomen bij de afdeling Supporters Service. Staat jouw vraag er niet tussen of is het antwoord voor jou niet volledig genoeg, dan kun je altijd rechtstreeks contact opnemen met sc Heerenveen.

Met het aandragen van 'nieuwe fans' door de seizoenkaarthouders gaat sc Heerenveen – zodra het weer kan en mag – voor een vol en kolkend Abe Lenstra stadion. Samen de schouders eronder, nu de continuïteit van de club in coronatijd op het spel staat. De verstrekker van de kortingscode (de verlenger) en de nieuwe seizoenkaarthouder (degene die 50 procent korting krijgt) kunnen onderling iets afspreken, zodat beiden profiteren van de korting.

Je kunt direct een seizoenkaart bestellen en daarbij gebruik maken van een kortingscode die je hebt ontvangen van een seizoenkaartverlenger. Tot 1 september is het mogelijk een seizoenkaart te bestellen met een kortingscode. Vanaf die datum zijn de codes niet meer geldig.

Wanneer je in het bestelproces een keuze hebt gemaakt voor het type seizoenkaart en het aantal kun je bij de optie kortingscode jouw kortingscode invullen. Het bedrag wordt direct aangepast en je kunt verdergaan met invullen van je gegevens en de betaling.

sc Heerenveen heeft een infomail gestuurd naar alle seizoenkaarthouders die in het seizoen 2020/2021 een gouden seizoenkaart hadden en vóór 1 juni hebben verlengd (inclusief zilveren seizoenkaarthouders die met terugwerkende kracht goud zijn geworden). Neem het e-ticket mee dat je krijgt om de munten op te halen. De munten kunnen rondom een wedstrijd ingeleverd worden bij Blaauw Evenementenservice en Beijk Catering en zijn geldig tot 1 oktober.