sc Heerenveen - Heracles Almelo
19 augustus, 20:45 uur
Koop nu kaarten »
Er zijn nog kaarten beschikbaar!
×

Feansjop

Afrekenen

Ticketing

Afrekenen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Ik wil graag een parkeerkaart aanvragen. Kan dat?

Ja, u kunt een vaste parkeerkaart voor P6 of P7 of een wedstrijdparkeerkaart voor P3 of P6 aanvragen. Voor andere parkeerplaatsen is de capaciteit helaas niet groot genoeg om nieuwe aanvragen te honoreren. Klik hier voor meer informatie over de parkeergelegenheid rondom het Abe Lenstra stadion en het aanvragen van een vaste of wedstrijdparkeerkaart.

Ik ben rolstoelgebruiker en wil graag een wedstrijd bezoeken. Kan dat?

Ja dat kan! Je kunt hiervoor per e-mail () of telefoon (+31 (0)513 - 61 21 00) contact opnemen met de afdeling Supporters Service.

Secondary Ticketing

Het lukt mij niet om in te loggen, wat nu?

Secondary Ticketing is geïntegreerd in het Online Ticketing-systeem van sc Heerenveen. U hebt hiervoor een Mijn Heerenveen-account nodig, uw bestaande Secondary Ticketing-account is vervallen. Heeft u nog geen Mijn Heerenveen-account, klik dan hier om deze aan te maken.

Heeft u al een Mijn Heerenveen-account? Controleer of u de juiste gebruikersnaam en het juiste wachtwoord gebruikt (let ook op het gebruik van hoofdletters).

Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de afdeling Supporters Service van sc Heerenveen. Dit kan per e-mail via of telefonisch op (0513) 612 100.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik hier en klik op (vergeten)?

Vul het e-mailadres van uw Mijn Heerenveen-account in, waarna u een e-mail met daarin vervolginstructies ontvangt.

Welke vergoeding ontvang ik als ik mijn seizoenkaart via Secondary Ticketing beschikbaar stel en hoe ontvang ik deze?

De vergoeding van een verkochte seizoenkaart per wedstrijd is als volgt vastgesteld:
- West- en Oostzijde: € 15,-
- Noord- en Zuidzijde: € 12,50
- Hoek en vak 413: € 10,- 

U ontvangt de vergoeding in de vorm van een waardebon voor de Feansjop. De waardebon wordt binnen enkele weken na de wedstrijd verstuurd naar het adres waarop de aangeboden seizoenkaart geregistreerd staat.

Ik wil mijn seizoenkaart voor een wedstrijd terughalen uit de verkoop maar het lukt niet, hoe kan dat?

Er kunnen meerdere oorzaken zijn:

1. Uw plaats is verkocht, u hebt een e-mail ontvangen dat de plaats verkocht is.
2. Uw plaats is door een potentiële koper geselecteerd en valt weer vrij als de kaart door deze koper wordt geannuleerd. Probeer later nogmaals de plaats terug te halen.

Ik wil mijn OSSH-seizoenkaart voor een wedstrijd aanbieden maar het lukt niet, hoe kan dat?

sc Heerenveen OSSH-seizoenkaarten kunnen niet via Secondary Ticketing worden aangeboden.

Wie is er verantwoordelijk voor de verkoop van kaarten via Secondary Ticketing?

sc Heerenveen is verantwoordelijk voor de verkoop van de toegangkaarten. De verkoop vindt plaats onder KNVB voorwaarden en het huisreglement sc Heerenveen. Indien u uw sc Heerenveen-seizoenkaart voor een bepaalde wedstrijd beschikbaar stelt om te verkopen en deze wordt verkocht, bent u niet aansprakelijk voor de gedragingen van de betreffende koper.

Seizoen(club)kaart

Wat is het verschil tussen een seizoenkaart en een clubkaart?

Een seizoenkaart geeft toegang tot alle thuiswedstrijden van sc Heerenveen in de Eredivisie. Bij deze wedstrijden heb je een vaste stoel in het Abe Lenstra stadion.

Tevens kun je met de seizoenkaart één of meer toegangskaarten kopen voor thuiswedstrijden. Voor een uitwedstrijd kun je maximaal één toegangskaart kopen. Het aantal toegangskaarten dat je per wedstrijd kunt kopen, is te vinden in de verkoopinformatie.

Met een clubkaart kun je één of meer toegangskaarten kopen voor thuiswedstrijden. Voor een uitwedstrijd kun je maximaal één toegangskaart kopen. Het aantal toegangskaarten dat je per wedstrijd kunt kopen, is te vinden in de verkoopinformatie.

Klik hier om een seizoenkaart aan te vragen, klik hier om een clubkaart aan te vragen. Klik hier voor de actuele verkoopinformatie.

Tot wanneer kan ik mijn seizoenkaart wijzigen of overdragen aan een ander?

Je kunt tot 1 juni 2017 jouw seizoenkaart verlengen, verplaatsen, overdragen aan een andere supporter of opzeggen via jouw MijnHeerenveen-account (tabblad "Seizoenkaart").

Tariefgroepwijzigingen en overnames doorgegeven voor 1 juni 2017 worden voor de start van seizoen 2017-2018 verwerkt. Indien de oude seizoenkaarthouder de seizoenkaart voor 2017-2018 al heeft betaald, moet je dit onderling verrekenen.

Een verlaging in tariefgroep is vanaf 1 juni 2017 niet meer mogelijk, ook niet als de seizoenkaart wordt overgenomen door iemand anders.

Mijn persoonlijke gegevens zijn veranderd. Moet ik dit doorgeven?

Via jouw MijnHeerenveen-account (tabblad "Mijn gegevens") kun je jouw contactgegevens aanpassen.

Mijn pas werkt niet op de wedstrijddag. Wat moet ik doen?

Wanneer jouw seizoenkaart niet werkt op de wedstrijddag kan dat verschillende oorzaken hebben. Controleer allereerst of je de juiste seizoenkaart hebt meegenomen. Met een oude seizoenkaart heb je namelijk geen toegang meer tot de wedstrijden.

Heb je wel de juiste seizoenkaart meegenomen? Ga dan naar de balie van Supporters Service (ingang B). Daar wordt uitgezocht waarom jouw seizoenkaart niet werkt. De balie van Supporters Service is 2 uur voorafgaand aan de wedstrijd geopend.

Ik wil verplaatst worden. Hoe moet ik dat doen?

Als seizoenkaarthouder heb je een vaste plaats in het Abe Lenstra stadion.

Wil je met ingang van seizoen 2017-2018 naar een andere plaats verhuizen, dan kun je dit doen via jouw MijnHeerenveen-account (tabblad "Seizoenkaart"). Je kiest dan voor de actie 'Verplaatsen'. Indien gewenst, kun je ook samen met een of meerdere personen verplaatsen. 

Tot 1 mei kun je kosteloos verplaatsen. Vanaf 1 mei zijn de kosten voor het verwerken van een verplaatsing €15,- per seizoenkaart (administratiekosten en nieuwe chipkaart).

Ik wil mijn seizoenkaart voor het nieuwe seizoen opzeggen. Hoe moet ik dat doen?

Wil je met ingang van seizoen 2017-2018 jouw seizoenkaart opzeggen, dan kun je dit doen via jouw MijnHeerenveen-account (tabblad "Seizoenkaart"). Je kiest dan voor de actie 'Opzeggen'.

Ik wil mijn seizoenkaart overzetten naar een andere tariefgroep. Kan dat?

sc Heerenveen hanteert voor specifieke leeftijdsgroepen (jeugd t/m 11, jeugd t/m 17 jaar en 65-plus) een lager tarief (peildatum: 1 juli).

Indien gewenst kun je gedurende het lopende seizoen jouw seizoenkaart altijd laten opwaarderen naar een hogere tariefgroep. Je kunt dit per mail aanvragen via  bij de afdeling Supporters Service aanvragen. Wij verzoeken je om jouw relatienummer (achterzijde seizoenkaart, beginnend met 7), adresgegevens, vak, rij en stoel duidelijk te vermelden.

Indien je met ingang van seizoen 2017-2018 gebruik wilt maken van een lagere tariefgroep (bijvoorbeeld van normaal naar 65-plus-tarief) kun je dit via jouw MijnHeerenveen-account (tabblad "Seizoenkaart") tot 1 juni zelf wijzigen op het moment dat je jouw seizoenkaart verlengt of wijzigt.

Per 1 juni 2017 is het niet meer mogelijk voor het seizoen 2017-2018 een verlaging van tariefgroep aan te vragen.

Wil je de seizoenkaart in verband met een tariefgroep-wijziging overzetten op naam van iemand anders? Dit kun je via jouw MijnHeerenveen-account (tabblad "Seizoenkaart") aangeven door te kiezen voor de optie 'Overdragen.

Ik wil mijn seizoenkaart aan een ander overdragen. Hoe doe ik dit?

Wil je met ingang van seizoen 2017-2018 een seizoenkaart overdragen, dan kun je dit  doen via jouw MijnHeerenveen-account (tabblad "Seizoenkaart"). Je kiest dan voor de actie 'Overdragen'.

Tot 1 mei kun je jouw seizoenkaart kosteloos overdragen. Vanaf 1 mei zijn de kosten voor het verwerken van een overname €15,- per seizoenkaart (administratiekosten en nieuwe chipkaart). Deze kosten moeten door de nieuwe seizoenkaarthouder worden betaald.

Ik wil een seizoenkaart bestellen. Hoe doe ik dit?

Een seizoenkaart geeft toegang tot alle thuiswedstrijden van sc Heerenveen in de Eredivisie. Bij deze wedstrijden heb je een vaste stoel in het Abe Lenstra stadion.

Tevens kun je met de seizoenkaart één of meer toegangskaarten kopen voor thuiswedstrijden. Voor een uitwedstrijd kun je maximaal één toegangskaart kopen. Het aantal toegangskaarten dat je per wedstrijd kunt kopen, is te vinden in de verkoopinformatie.

Klik hier om een seizoenkaart aan te vragen.

Ik maak gebruik van een korting op mijn seizoenkaart in verband met mijn leeftijd. Wanneer ik niet naar de wedstrijd kan, mag ik mijn seizoenkaart dan wel uitlenen?

sc Heerenveen hanteert voor specifieke leeftijdsgroepen (jeugd t/m 11 jaar, jeugd t/m 17 jaar en 65-plus) een lager tarief (peildatum 1 juli). Wanneer je gebruik maakt van een van deze speciale tariefgroepen, kun je jouw seizoenkaart niet uitlenen aan iemand die in een hogere tariefgroep valt.

Wil je jouw seizoenkaart wel uitlenen? Vraag dan de afdeling Supporters Service, uiterlijk 24 uren voorafgaand aan de wedstrijd, jouw seizoenkaart om te zetten naar het volledige tarief. De kosten voor deze omzetting bedragen € 8,- per wedstrijd. Je kunt de Supporters Service bereiken via  of per telefoon via 0513 612 100.

Ik heb een seizoen- of clubkaart en wil ook af en toe naar een uitwedstrijd. Hoe moet ik dat regelen?

Om een uitwedstrijd te kunnen bezoeken, moet je een uitregistratie aanvragen. Klik hier om een uitregistratie aan te vragen. Vervolgens koop je een toegangskaart via jouw MijnHeerenveen-account.

Ik heb een Junior Heroes- of Feanatics-clubkaart. Kan ik hier mee ook toegangskaarten kopen?

Ja, voor Feanatics- en Junior Heroes-clubkaarten gelden dezelfde rechten als voor een reguliere clubkaart.

Ik ben verhinderd voor een wedstrijd. Wat kan ik doen?

Als seizoenkaarthouder kun je via Secondary Ticketing jouw seizoenkaart voor een bepaalde wedstrijd beschikbaar stellen zodat andere seizoen- en clubkaarthouders jouw plaats kunnen kopen.

Zodra jouw plaats is gekocht door een belangstellende zorgt sc Heerenveen ervoor dat de seizoenkaart voor de betreffende wedstrijd wordt geblokkeerd. Je hoeft de seizoenkaart dus niet fysiek af te geven.

Indien jouw plaats via Secondary Ticketing wordt verkocht, ontvang je een waardebon als vergoeding. Deze waardebon wordt toegestuurd en is te verzilveren in de Feansjop. Klik hier om naar Secondary Ticketing te gaan.

Ik ben mijn seizoenkaart kwijt. Wat nu?

Stuur een e-mail naar met daarin jouw geboortedatum en adresgegevens. Weet je het relatienummer (achterzijde seizoenkaart, beginnend met 7), vak, rij en stoel weet, verzoeken wij je om deze ook te vermelden.

De kosten voor een nieuwe seizoenkaart bedragen € 15,- (administratiekosten en nieuwe chipkaart).

Hoe lang is mijn seizoenkaart geldig?

Op de achterzijde van jouw seizoenkaart staat tot wanneer je deze kunt gebruiken.

De seizoenkaart wordt per seizoen, op basis van de betaling, opgewaardeerd. Je moet wel elk jaar aangeven of je jouw seizoenkaart wilt verlengen, wijzigen of opzeggen.

Heb ik een uitregistratie?

Als je jouw pasfoto bij het aanvraagformulier hebt ingeleverd en je bent akkoord gegaan met het 'Reglement uitwedstrijden sc Heerenveen' dan heb je een uitregistratie.

Je kunt dit controleren via een lijst (klik hier) met alle relatienummers die geregistreerd staan voor uitwedstrijden. Klik hier om jouw uitregistratie aan te vragen.