Secondary Ticketing
Secondary Ticketing is geïntegreerd in het Online Ticketing-systeem van sc Heerenveen. U hebt hiervoor een Mijn Heerenveen-account nodig, uw bestaande Secondary Ticketing-account is vervallen. Heeft u nog geen Mijn Heerenveen-account, klik dan hier om deze aan te maken.
Heeft u al een Mijn Heerenveen-account? Controleer of u de juiste gebruikersnaam en het juiste wachtwoord gebruikt (let ook op het gebruik van hoofdletters).
Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de afdeling Supporters Service van sc Heerenveen. Dit kan per e-mail via of telefonisch op (0513) 612 100.
Klik hier en klik op (vergeten)?
Vul het e-mailadres van uw Mijn Heerenveen-account in, waarna u een e-mail met daarin vervolginstructies ontvangt.
De vergoeding van een verkochte seizoenkaart per wedstrijd is als volgt vastgesteld:
- West- en Oostzijde: € 15,-
- Noord- en Zuidzijde: € 12,50
- Hoek en vak 413: € 10,-
Je ontvangt de vergoeding in de vorm van een waardebon voor de Feanstore. De waardebon wordt binnen enkele weken na de wedstrijd verstuurd naar het adres waarop de aangeboden seizoenkaart geregistreerd staat.
Er kunnen meerdere oorzaken zijn:
1. Je plaats is verkocht, je hebt een e-mail ontvangen dat de plaats verkocht is.
2. Je plaats is door een potentiële koper geselecteerd en valt weer vrij als de kaart door deze koper wordt geannuleerd. Probeer later nogmaals de plaats terug te halen.
sc Heerenveen OSSH-seizoenkaarten kunnen niet via Secondary Ticketing worden aangeboden.
sc Heerenveen is verantwoordelijk voor de verkoop van de toegangkaarten. De verkoop vindt plaats onder KNVB voorwaarden en het huisreglement sc Heerenveen. Wanneer je jouw sc Heerenveen-seizoenkaart voor een bepaalde wedstrijd beschikbaar stelt om te verkopen en deze wordt verkocht, ben je niet aansprakelijk voor de gedragingen van de betreffende koper.