Terug naar nieuws
11 oktober 2024

Ausnutria nog steeds verbonden aan sc Heerenveen: "Richten ons op jonge fans"

sc Heerenveen en Ausnutria blijven aan elkaar verbonden. Het bedrijf, dat de afgelopen vier seizoenen trotse hoofdsponsor was van de Friese club, richt zich vanaf het huidige seizoen vooral op de jongere doelgroep. Zo blijft Ausnutria kidsclubpartner en naamgever van het Familievak in het Abe Lenstra stadion.

ausnutria-familievak.jpg


"sc Heerenveen is een club met een grote maatschappelijke betrokkenheid, en dat sluit perfect aan bij onze eigen waarden", vertelt Executive Director Bart van der Meer van Ausnutria. Hij is blij dat de partijen aan elkaar verbonden zijn gebleven na de intensieve samenwerking van de afgelopen jaren. "Wij hebben aandachtig gekeken of we de samenwerking konden voortzetten. Dat is gelukt door als co-sponsor door te gaan, waarbij we ons richten op de jonge sc Heerenveenfans. Dat staat het dichtst bij ons bedrijf."

Ook Martin Koopman, commercieel manager van sc Heerenveen, is blij dat de samenwerking in aangepaste vorm is doorgezet. "We hebben elkaar de afgelopen jaren enorm versterkt, dus het is mooi dat we daar op deze manier een passend vervolg aan kunnen geven."

Hoofdsponsor

Wolkom Logo
Businesspartners
Amstel Van Den Brug Effektief Fietenolie Friesland Lease Gang Van Zaken Logo Macron Mascot Moofpeople Rinsma
Partners
Veolia Logo Scheerenveenwerkt Kkfh VDK Zwart Removebg Preview
Digital Partner
Tres Logo
IT-partner
Via Data Logo
Eredivisiepartners
Espn Logo Vrienden Loterij Logo