Toegevoegd aan winkelwagen
Product(en) verwijderd uit je winkelwagen
De volgende producten zijn niet langer beschikbaar en zijn uit je winkelwagen verwijderd:
Controleer je winkelwagen en ga gerust verder met winkelen.
sc Heerenveen en Sports Exposure verlengen langdurige samenwerking
sc Heerenveen en Sports Exposure hebben hun succesvolle samenwerking verlengd met maar liefst vijf seizoenen. Daarmee blijft de specialist op het gebied van televisiereclame-uitingen bij sportwedstrijden minimaal tot 2030 partner van de Friese Eredivisionist. "Het wederzijdse vertrouwen dat wij door de jaren heen met sc Heerenveen hebben opgebouwd, wordt verder versterkt", zegt Ruud Koedijk, Commercial Director van Sports Exposure.

"Wij streven altijd naar duurzame samenwerkingen met clubs uit de Vriendenloterij Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie. sc Heerenveen is daarin een prachtig voorbeeld van hoe professionaliteit, ambitie en betrokkenheid samenkomen", vervolgt Koedijk. "We zijn trots dat we onze samenwerking voor vijf seizoenen kunnen voortzetten."
Martin Koopman sluit zich bij die woorden aan. "Wij zijn erg blij met deze verlenging. We werken al meerdere jaren op een prettige en bovenal professionele manier met elkaar samen. Het is mooi dat we daar nog jarenlang mee door kunnen gaan", aldus de commercieel manager van sc Heerenveen. "Met de expertise van Sports Exposure op het gebied van zichtbaarheid rondom sportwedstrijden, in combinatie met hun landelijke bereik, kunnen wij commercieel nog mooie stappen zetten."
Over Sports Exposure:
Sports Exposure is aanbieder van reclame-uitingen bij sportwedstrijden op televisie, waaronder voetbal en schaatsen. Het productaanbod van Sports Exposure geeft (inter)nationale merken de mogelijkheid om, ter ondersteuning van een sponsorship of als onderdeel van een mediacampagne, haar doelgroep op televisie te bereiken via (digitale) reclameboarding langs de sportvelden.
In het verlengde hiervan biedt Sports Exposure een breed pallet aan diensten in de vorm van de creatie/productie-, plaatsing- en beheer van (digitale) reclame-uitingen voor bonden, clubs, stadions, evenementen en merken. Het sportmediabedrijf is actief voor rechtenhouders in de sport zoals de KNVB, de meeste Eredivisie- en Keuken Kampioen Divisie clubs, NOC*NSF/TeamNL en diverse sportbonden. Sports Exposure, opgericht in 2003, is een zusterbedrijf van sportmarketingbureau House of Sports uit Ouderkerk aan de Amstel.