Toegevoegd aan winkelwagen
Product(en) verwijderd uit je winkelwagen
De volgende producten zijn niet langer beschikbaar en zijn uit je winkelwagen verwijderd:
Controleer je winkelwagen en ga gerust verder met winkelen.
Wij begrijpen goed dat het vervelend kan zijn om jouw vaste plek kwijt te raken door de uitbreiding van het stavak. De plek waar je jarenlang hebt gezeten, waar je baalde, juichte en ons naar voren schreeuwde. Daarom hebben we iets voor jou. Als aandenken kun jij gratis een stoeltje en het persoonlijke naambordje uit het Abe Lenstra stadion mee naar huis nemen. Zie het als een blijk van waardering voor de trouwe steun als seizoenkaarthouder.
Praktische informatie
- Datum: Donderdag 2 juli
- Tijd: tussen 16.00 en 19.00 uur
- Locatie: Ingang E bij het Abe Lenstra stadion
Spelregels
- Per persoon kun je één stoel meenemen. Dit heeft alles te maken met de beperkte beschikbaarheid. bij het demonteren zijn veel stoeltjes kapot gegaan, waardoor er niet voor iedereen een stoel is.
- Alleen seizoenkaarthouders uit seizoen 2025/2026 die in het getroffen gebied zaten, kunnen een stoeltje ophalen.
- Sommige stoelen zijn kapotgegaan tijdens de werkzaamheden op de Noordtribune. Wij kunnen daarom niet garanderen dat je jouw 'eigen' stoel krijgt.
- Er is een beperkt aantal stoelen beschikbaar. Alleen supporters die zich van tevoren aanmelden kunnen een stoel ophalen op 2 juli, zolang de voorraad strekt.
Wil je een stoel? Meld je aan!