Nomilk2day actief vanuit stadion

31 mei 2019 11:01

61096e7855bf9.jpg

Sinds 1 mei is het Abe Lenstra stadion een nieuwe bewoner rijker. Nomilk2day, een snelgroeiende en gespecialiseerde recruitment & executive search organisatie uit Zwolle, heeft sinds die datum een nieuwe vestiging in het voetbalstadion. Het lidmaatschap van de Foodloge van sc Heerenveen maakt het mogelijk dat Nomilk2oday gebruik maakt van de faciliteiten van deze sponsorruimte.

‘De eerste thuiswedstrijd is een mooie gelegenheid om partijen uit onze business, de food en industry, uit te nodigen'

Nomilk2day was op zoek naar een locatie in Drachten, om van daaruit de Noordelijke markt te bedienen. Accountmanager Ronny Venema van sc Heerenveen kwam echter in contact met managing partner Albert-Mark Nagel van Nomilk2day en wees op de mogelijkheden om via een sponsorovereenkomst gebruik te maken van de faciliteiten van sc Heerenveen.
 
Heerenveen is voor Nomilk2day een uitstekend alternatief voor Drachten. ‘Heerenveen ligt centraal en is goed bereikbaar,’ legt managing consultant Oane Boersma uit. ‘We hebben zes medewerkers die in Friesland wonen, voor hen is het soms gemakkelijker en praktischer om vanuit Heerenveen te opereren. Er zullen hier niet iedere dag zes mensen zitten; soms één of twee, maar het kunnen er ook acht zijn.’
 
Nomilk2day gaat de Foodloge gebruiken als uitvalsbasis voor de eigen medewerkers, vergaderingen, trainingen en de ruimte kan dienen om kandidaten en/of opdrachtgevers te ontvangen. Inrichtingskosten zijn er amper. ‘Een telefoon, laptop en koffiezetapparaat is alles wat we nodig hebben. Het is bovendien een locatie die iedereen weet te vinden en uitstraling heeft,’ vertelt Oane Boersma.
 
De overeenkomst is eerst voor de periode van een jaar. Oane Boersma: ‘We gaan het avontuur aan en om te kijken hoe het wederzijds bevalt.’ Zowel sc Heerenveen als Nomilk2day kan door gebruik te maken van elkaars netwerk, de vruchten plukken van de samenwerking, zo is de verwachting. ‘Bij Nomilk2day geloven we in delen, elkaar iets gunnen, dat maakt beide partijen sterker,’ aldus Oane Boersma.
 
De officiële opening van het nieuwe Nomilk2day kantoor vindt plaats bij de aftrap van het nieuwe voetbalseizoen. ‘De eerste thuiswedstrijd is een mooie gelegenheid om partijen uit onze business, de food en industry, uit te nodigen. Het moet een echte happening worden. ’ Het zou mooi zijn als de openingsactiviteit leidt tot hernieuwde interesse voor de Foodloge, stelt. Ronny Venema: ‘We willen de Foodloge op deze manier een nieuwe impuls geven.’
 
Ronny Venema gelooft in het concept van de Foodloge waarin branchegenoten kennis kunnen maken en elkaar kunnen versterken. ‘Het gaat om relevantie en synergie. Het traditionele platte sponsormodel is er nog wel, maar het gaat nu meer om samenwerking en verbinding. sc Heerenveen is ook meer dan voetbal. We bieden een mooie locatie met prachtige faciliteiten die op veel manieren benut kunnen worden. De overeenkomst met Nomilk2day is daar een mooi voorbeeld van.’