Wel of geen nieuwe pas bij seizoenkaartverlenging? Dit is hoe het zit

02 augustus 2022 09:11

Vrijdag opent sc Heerenveen de Eredivisie in eigen huis tegen Sparta. Bij de supporters service komen vragen binnen over de verzending van de nieuwe seizoenkaarten. Niet iedereen ontvangt namelijk een nieuwe pas als seizoenkaart. Hieronder lees je hoe dat zit.

02072021275480 DSC 6646


Verlengd en niet verplaatst; geen nieuwe pas
Seizoenkaarthouders die hun kaart hebben verlengd, in dezelfde prijscategorie zitten als vorig jaar en niet zijn verplaatst kunnen op vertoon van de seizoenkaart die zij nog in bezit hebben, het stadion betreden. Zij ontvangen dus geen nieuwe pas. De barcode achterop de kaart is na verlenging weer geactiveerd en zal groen scannen bij binnenkomst in het stadion.

Verplaatst of een andere prijscategorie; nieuwe pas
Seizoenkaarthouders die zijn verplaatst of in een andere prijscategorie zijn beland (bijvoorbeeld van standaard naar 65+ of van jeugd naar standaard) ontvangen wel een nieuwe kaart. Heb jij deze nieuwe kaart nog niet ontvangen? Neem dan contact op met de supportersservice via supportersservice@sc-heerenveen.nl of 0513-612100. Geef hierbij je relatie- of ordernummer aan zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Vragen?
Ook dan kun je contact opnemen met de supporters service via mail, telefoon of whatsapp (06-54200203). Wij helpen je graag verder.