Ticketinginformatie

Contactformulier

Op deze pagina worden veelgestelde vragen beantwoord over ticketing en mijn Heerenveen. Deze staan onder dit contactformulier. Heb je de veelgestelde vragen doorgenomen, maar toch nog met onduidelijkheden zitten? Vul dan dit contactformulier in. We proberen jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Ticketing

Op deze pagina vind je alle informatie over ticketing. Over hoe je kaarten besteld en waar je verder allemaal mee te maken krijgt wanneer je een thuis- of uitwedstrijd van sc Heerenveen bezoekt.

Om kaarten te bestellen heb je een Mijn Heerenveen-account nodig. Hiermee bestel je onder meer toegangskaarten, die je in jouw Mijn Heerenveen beheert en downloadt (om ze bij de stadioningang te laten scannen). Voor de meeste duels heb je minimaal een clubkaart van sc Heerenveen nodig om een of meerdere kaarten te kunnen kopen. Deze kaart is na het aanvragen meteen digitaal zichtbaar.

Dat hangt af van de wedstrijd en de plek waar je wilt zitten (of staan) in het stadion. De prijzen van een losse thuiswedstrijd vind je op sc-heerenveen.nl/ticketing/clubkaart/thuiswedstrijden.

Als je voor de eerste keer kaarten wilt bestellen en je nog geen Mijn Heerenveen-account hebt, dan is het nodig om je te registreren. Ga naar tickets.sc-heerenveen.nl, klik rechtsboven op 'Inloggen' en registreer je. Wanneer je jouw gegevens hebt ingevuld, ontvang je een bevestigingsmail. Klik op 'Activeren'. Vervolgens kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen in Mijn Heerenveen. Wil je je kaarten op jouw bedrijfsnaam binnenkrijgen? Dat kan. Maak dan een account aan via 'Registreren als bedrijf'.

Als je bent ingelogd en er zijn wedstrijden beschikbaar in het overzicht, kun je kaarten bestellen op tickets.sc-heerenveen.nl. Klik op het duel waarvoor jij kaarten wilt bestellen en volg de stappen. Bij elke stap vind je aan de rechterkant, in de zwarte balk, steeds extra informatie om jou op weg te helpen.

Bij elke stap vind je aan de rechterkant, in de zwarte balk, steeds extra informatie om jou op weg te helpen. Kom je er toch niet uit? Kijk of jouw vraag op deze pagina staat. Neem anders contact op met onze afdeling Ticketing, via het webformulier onderaan de pagina.

Nee, je krijgt de kaarten niet via de mail toegestuurd, maar je vindt de kaarten in jouw Mijn Heerenveen onder 'Mijn ticket(s)'. Je hoeft je kaarten niet te printen: bij de ingang van het stadion kun je je kaarten laten scannen om binnen te komen.

Je vindt de kaarten zelf in jouw Mijn Heerenveen. Als je bent ingelogd, klik je op je naam rechtsboven en vind je je kaarten onder 'Mijn ticket(s)'.

Stap voor stap: zo bestel je kaarten

Mijn Heerenveen

In de Mijn Heerenveen-omgeving beheer je als supporter met een persoonlijk account onder meer je eigen persoonsgegevens en (seizoen)kaarten.

In de Mijn Heerenveen-omgeving beheer je als supporter met een persoonlijk account onder meer je eigen persoonsgegevens en (seizoen)kaarten. Ook kun je hier je toegangskaarten kopen, beheren en downloaden.

Als je nog geen Mijn Heerenveen-account hebt, dan is het nodig om je te registreren. Ga naar tickets.sc-heerenveen.nl, klik rechtsboven op 'Inloggen' en registreer je. Wanneer je jouw gegevens hebt ingevuld, ontvang je een bevestigingsmail. Klik op 'Activeren'. Vervolgens kun je met je gebruikersnaam en wachtwoord inloggen in Mijn Heerenveen.

Vul bij het aanmaken van je nieuwe Mijn Heerenveen-account je gegevens correct in. Op basis van jouw e-mailadres en geboortedatum – zoals die nu bij sc Heerenveen bekend zijn – wordt jouw seizoenkaart automatisch aan je account gekoppeld.

Als je de seizoenkaart van een medesupporter aan jouw account wilt koppelen, volg onderstaande stappen: (1) Ga in je account naar het tabblad ‘Familie/Vrienden koppelen’. (2) Klik op ‘Familie/Vriend koppelen’. (3) Vul het nieuwe relatienummer (HXXXXXX), de postcode en de pincode van de medesupporter in. De pincode is standaard 0000. Als de medesupporter deze heeft aangepast kun je hem/haar vragen naar de pincode. (4) Klik op ‘opslaan’, de medesupporter is nu gekoppeld. (5) Resultaat? Je hebt het aankooprecht van je medesupporter overgenomen en je kunt voor hem of haar een toegangskaart kopen.

Controleer of je de juiste gebruikersnaam en/of het juiste wachtwoord gebruikt. Let op het gebruik van hoofdletters. Ben je je wachtwoord vergeten? Ga naar Mijn Heerenveen en klik op 'Wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in. Daarna ontvang je meteen een e-mail met de link om jouw wachtwoord te wijzigen.

Ben je je wachtwoord vergeten? Ga binnen Mijn Heerenveen naar 'Mijn account', klik op 'Wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in. Daarna ontvang je meteen een e-mail met de link om jouw wachtwoord te wijzigen.

Zeker. Ga naar Mijn Heerenveen en wijzig je wachtwoord via 'Wachtwoord wijzigen'. Om je e-mailadres te wijzigen, klik je op 'Mijn gegevens'. Je voor- en achternaam, geslacht en geboortedatum kun je niet zelf wijzigen. Dit kan alleen via Supporters Service.

Jouw seizoenkaart zou in het ticketingsysteem zichtbaar moeten zijn onder 'Mijn seizoenkaart(en)'. Als dat niet het geval is, neem dan via het webformulier contact op met onze afdeling Supporters Service. Vergeet niet je relatienummer mee te sturen.

Contactgegevens

De afdeling ticketing is van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.30 uur telefonisch bereikbaar via +31 (0)513-612100